Plus

Wiie, det är plus grader ute idag!! På min mätare stod det 2,1 för en timma sen och jag verkligen letade efter minustecknet men det fanns inte där!!
Men jag hörde att våren kommer om sex veckor så får stå ut med snö ett tag till.
Jag gillar snö och vinter, det gör jag, fast nu har det faktiskt varit för länge så nu kan det faktiskt börja töa bort.

Idag har jag gjort lite fler uppgifter som jag har haft hängande över mig. Jag har ringt HFAB och ändrat på de uppgifter som dom ska fixa i köket då vi hade räknat fel på. Men nu är det fixat!

Sen har jag diskat, duschat och nu sitter jag och väntar på att Frida ska sluta klockan fyra, sen kommer hon hit och titta på mitt nya hem. Efter det drar vi ner till stan och tar en fika! :)

Men nu ska jag vara en liten nörd och spela Sims 3. :D


Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

Gissa om jag är bra på att göra lerfigurer liksooom ;))

Hoppas du får en toppen helg och att du inte sitter o spelar sims hela helgen ;) Puss

2010-02-05 @ 16:04:22
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0