Im the winner!

Halv tio var pappa och Ammi här och hämtade mig då vi skulle köra till farmor.

Fikan var framme när vi kom, gottigott gott! Bra jobbat farmor!
Sen efter det blev det självklart att vi spelade kort, vad annars! Roligast där ju!!
Jag ledde men sen som vanligt kom pappa om mig .. så vi bytade spel men inte fan vann jag där heller.. jag tror pappa fuskar.. på allvar!

Sen testade vi det som Ammi rekommenderade och WOHO jag vann!!
Var på tiden må jag säga!
Sen blev det middag, och som vanligt när man är hos farmor så är det god mat så vi blev så mätta så vi kunde knappt röra oss..
Så vad kommer Wiky på för idé då? Joo spela kort! :D

Vid fyra-tiden körde jag hem till Micca för att hälsa på litta när jag ändå var i närheten, fick se hennes nya snygga tattoo.. tjockt nice!
Sen visade Lion mig allt han fått i julklapp och födelsedagspresenter.. såå spännande.
Men det slutade med att vi lekte med hans rallybana, fast vi körde som galningar så vi körde både in i varandra, körde av vägen och körde sönder vägen.. det är så det ska va!

Sen tillbaka till farmor, spelade ett parti kort till och sen körde vi hem.
Tio i nio kom jag innanför dörren i mina underbara lägenhet och då var det bara att slänga sig i soffan och nu ska jag ha en dejt med sängen!

Wish me luck!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0