Håll tummarna

Mamma ringde nyss och berättade att hon hade precis pratat med Rebecca.
Hennes havandeskapsförgiftning har förvärrats och hon har blivit inlagd på sjukhuset. Hon vet inte just nu hur illa det är och vad som kommer hända eller hur länge hon kommer vara inlagd..
Men det som är säkert är att blir det inte bättre så kommer bebis komma ut till vår värld inom snara timmar :O
Jag hoppas inte det blir värre så bebis måste komma ut nu.. Långt från färdig ju, rätt dag ska vara 11 april.. Den får inte komma nu, kanske om fyra veckor eller så men inte nu!

Så mamma skulle ta sig fram till bilen genom all snö och så skulle vi köra ner och hälsa på henne då brorsan jobbar dygn så han kan inte ta sig till henne försen imonbitti om hon är kvar då..

Rebecca till mamma - Lite oförväntat. Jag hade inte förväntat mig att bli inlagd här och sen komma hem med en bebis?! :S

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kommer ingen idag så blir den lika för tidigt född som jag. Och visst må jag vara lite knas i huvudet men inte så illa. Så hoppas det blir bra. <3

2010-02-20 @ 13:05:50
Postat av: Micca

Jaa visst va dom ^^

Ojdå, då får vi hålla tummarna för at bebisen kan vänta en månad eller två!

2010-02-20 @ 19:29:44
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0