Centrum

Nu ska vi alla jubla då den är +4 grader ute och det är mitt på dagen! Så jädra underbart, var ju inte alls på tiden eller så.
Jag har städat undan det värsta här idag och nu ska jag ge mig ut på det stora äventyret, att cykla till centrum.
Hatar det varje gång, är fan livsfarligt med all snö och is.

Vid fyra tiden kommer mamma, Emelie, Kim och Nicole för att säga hej.. Då får Nicole passa på att ta hem de leksaker som hon har glömt här som ligger och skräpar hehe.


Sen lite efter det kommer pappa och Ammi med kattgrejerna då jag ska passa katten under tiden dom är i Thailand i 3 veckor.. Sen åker jag med dom hem då jag ska köra dom till Malmö imonbitti.


Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

ååh plusgrader? =) va orättvist haha.

2010-02-26 @ 20:58:54
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0