Påskägg

Innan middagen så skickade mamma ut oss i trägården för att leta efter ett varsitt ägg.
Simona, Yasmine, Jag och Michelle blev som småbarn igen och blev helt lyriska! Hoppade och tjoade i hallen i väntan på att alla skulle bli klara att bege oss ut på jakt!
Jag hittade ju då mitt först och efter blev det Michelle.
När Yasmine hade hittat sitt så stod Simona och surade vid en buske en liten stund men sen blev hon gladare än alla oss andra ihop när hon väl hittade sitt.
När vi kom in så hade André äntligen masat upp sig ur sängen och vi drog ut honom så han kunde leta upp sitt ägg. Han var inte lika exhalterad som vi andra men han blev glad när han hittade sitt!
Sen var det ju vissa som inte kunde vänta tills efter middagen att öppna sitt ägg.. Simona var på pappret väldigt ofta! Men hon var duktig att inte äta på det innan maten i alla fall. Man får vara glad för det lilla! :)



Nu sitter jag hemma, försöker få tag på Frida men det går inte så bra då hon inte vill svara..
Får försöka igen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0