Långfredag

Det var roligt igår att luras lite :) Behövde den dagen kände jag haha. Satt och skratta för mig själv en lång stund när jag lurade Coffe.

Efter det skulle jag åka till stan och när jag kom utanför dörren så regnade/haglade det som in i helvete så jag blev vääääldigt blöt dom 5090m till busshållplatsen. Och inte nog med det så hade det slutat när vi hade kommit två busshållplatser längre bort och nästa skulle jag av. Hur sur blir man inte?!
Så hem till Yasmine och föna byxorna torra!
Sen gick vi på stan en runda, satte oss på Robert´s och fikade och sen drog jag hem, klädde mig fin och begav mig till Frida där jag fortsatte att göra iordning mig inför kvällen.
Sen blev det att dra till Pille som hade förfesten.

Jag var nog inte riktigt på det bästa humöret igår, jag var otroligt trött och jag hängde inte med i svängarna de flesta gångerna. Väl ute så drog vi mellan ställena och jag kände inte alls för att ha så roligt som dom andra hade för jag var så tröööööööööötttt..
Men när det var stängt så pustade jag ut, jag och Frida tog taxi hem till henne då det var så jädrans kallt och sen tog jag min väska hos henne sen cyklade jag hem.

Nu måste jag sluta skriva här för jag ska ta bussen 12.15 med Yasmine och Simona för vi ska hem till päronen och käka familjepåskmiddag!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0