1 April

I förmiddags ringde Fredrik och bad mig ta en halvtimma ledigt från jobbet för han var snart hemma hos mig med Tvn som jag har längtat efter så otroligt mycket! Så ivrig som jag var över tvn så sprang jag och tog mina nycklar, sprang hemmåt och när jag nästan var framme så ringde jag upp honom för att se vart han var och då sitter aset hemma och äter frukost! BLIR MAN GALEN ELLER?!
Det var nästan ett elakt skämt tycker jag då jag har längtat efter denna tv! Så nu fick han liiite dåligt samvete och ska fixa det i nästa vecka! Men annars var det lite roligt.

På jobbet så lurade jag och Klara (en av fröknarna på min avdelning) de andra två fröknarna Yvonne och Britt att kommunen hade ringt tillbaka och sagt att allt skräp som tillkommit på gården under helgen får vi plocka upp själva, och att vi själva ska få sopa ihop alla löv. Dom blev nästan sura och innan det urartade så fick vi säga April april! Det va kul minsann!!

Och nu har jag precis lurat Coffe att jag krockade med hans bil och att den blev totalkvaddad. Han blev helt till sig då försäkringen inte gäller dom som är under 25 år.
Så det var ju tur att det var ett skämt då! :D

Men nu ska jag till stan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca

hahah din buuuuuse !! Jaaaa men visst bidde han Töööööt <3

2010-04-01 @ 20:30:39
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Ammi

Elakt av Fredrik tycker jag... :(

2010-04-06 @ 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0