Utflykt?

Jag somnade rätt sent igår märkte jag, tiden bara sprang iväg..
Mamma kom in imorse och sa att jag var tvungen att gå upp för hon ville att vi skulle på utflykt då det är så fint väder. Hon kom in två gånger och sa att hon ville på utflykt, antingen till Ängelholm eller Halmstad, bara vi gjorde nåt. Så när jag väl masade mig upp, gick och åt frukost och fixade iordning mig och borstat tänderna, vad höll hon på med då? Jo hon betalade räkningar som tog en jävla tid, sen när hon precis blev klar med det så ska hon ringa mormor då hon hade ringt vilket tar hur lång tid som helst, och sen ska hon hålla på med annat, nu är klockan snart halv fyra, lite för sent för utflykt kanske????

SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0