Relaxing

Michelle och Simona kom och hämtade mig halv ett idag, vi körde upp till Malin och Dagmars hus då jag var hundvakt åt dom idag, jag rastade hunden lite för sen åkte vi till Våxtorps marknad.
Gick runt och hade roligt, tittade på en hel del skräp och sen slutade det med att vi köpte en massa marknadsgodis.

Efter det gick vi runt i Laholm lite, sen hem för att lämna Simona hemma, jag och Michelle gick ut med hunden och sen åkte vi ner till Laholm igen för Michelle skulle klippa sig.
Åkte hem till mig efteråt då Fredrik och Rebecca kom en liten sväng, sen ringde vi Annabelle och bokade bort på uteserveringen då det är deras sista kväll med uteserveringen.
Så ner igen till Laholm vid åtta och då hade dom buffé med all möjlig god mat!!

Vid elva åkte vi hem då Michelle ska jobba imon så vi körde och hämtade hunden som ska sova här inatt.
Så nu sitter jag här hemma och ska snart sova.

Kom dock på ett roligt skämt när jag och Michelle satt på uteserveringen.
Michelle: Fan va kallt det är..
Jag: Mm, luften har nog svininfluensan
Michelle: Varför då?
Jag: För det är svinkallt


Michelle skrattade så hon knappt fick någon luft, så antog att det var roligt :D

Så vi har verkligen haft en skön fredagkväll!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0