GOOOD MORNING!!

Japp god morgon god morgon!
Vaknade enormt tidigt idag för att bara vara hemma om dagarna, halv åtta tror jag bestämt klockan var när jag vaknade och var hur pigg som helst?? :S
Så jag drog upp datorn i sängen och satt i över en timme på youtube för att titta på mina favoriter;
Johan Glans, Jeff Dunham, Pablo Fransisco

love it love it love it!

Nu ska jag bort till Emma, vi ska vandra runt lite i en timma eller så nu innan hon börjar jobbet klockan ett.

Och vad som gäller mina val angående helgen så får det bli något här hemma då jag kom på att jag lovat Dagmar att passa deras hund fredag natt..
Så blir att jag deltar i födelsedagsfirandet hos Emilia, men om Jocke och hans vänner kommer vet jag inte ännu, får jag ta itu med idag.. :)

See ya!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0