För många val .. ?

Helgen närmar sig och jag kan inte bestämma mig.. har ångest, vad ska jag göra?

1. Emilia fyller 21 på lördag och har bjudit in mig dit, skulle gärna dit men tyvärr så är det på en lördag vilket då innebär att det är 23 på alla de ställen i stan som jag tycker om och då kommer enbart jag in där..
-Du kan väl offra dig en kväll? skulle säkert en del säga, visst det hade jag kunnat ifall det nu inte var så att jag verkligen inte orkar med dom andra ställena där det är 18 på.. usch!
Men funderar på ifall jag ska vara med hemma hos Emilia och sen möta upp Emma ute på stan och gå in på Mårtensson...

2. Sen skämtade jag med Jocke om att han kunde komma så då funderar han på att faktiskt göra det, med sin tjej och två till.. vilket då innebär att jag får ta med dom till Emilia men sen ändå dra till Mårtensson med dom..

3. Men sen skulle jag sjukt gärna vilja åka ner till skåne denna helg, träffa farmor, Micca, Marie och mina nästkusiner, åka till trillingarna.. Så det sitter jag och funderar på..

4. Men sen skulle jag också vilja åka till brorsan i Oslo denna helg, bara festa gärnet och ha askul med brorsan, Libba och Micke plus de två andra grabbarna som också bor tillsammans med dom.. Det hade varit askul verkligen..

5. Kanske åka till Lund??

Gaah! att man inte kan bestämma sig.. =/

Tankarna rullar som i ett kugghjul och försöker komma på det rätta alternativet, men det är ju ändå bara onsdag idag så har imorgon också på mig.. men om jag ska till skåne eller oslo så vill jag ju egentligen ha bestämt det idag så jag kan bege mig imon eller fredag morgon..
Ja detta är inte lätt!


Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

Jag röstar på nr 3 ;)

2009-09-02 @ 18:03:35
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0