Flygplats

Vid ett idag gick jag hem till Michelle och hjälpte henne komma ihåg alla rätt saker som hon skulle packa ner i resväskan.
Sen ringde hennes mobil och när hon hade pratat i tio minuter så ringde hemtelefonen så jag fick gå och svara. Det var till André men han var inte hemma och när jag skulle förklara var han var så ringde min mobil.. herregud sånt ringande!

Sen begav vi oss till Maxi då Michelle ville ha en korv och jag skulle ha en tidning, och så mötte vi på en kompis till Michelle där så hon babblade på där en stund..
Sen begav vi oss till Ängelholms flygplats då hon ska till Stockholm för fem dagar till hennes pojkvän.
Det är en otroligt liten flygplats och då vi var där över en timme för tidigt så fanns där definitivt inte mycket att göra så vi fick göra det bästa av situationen, genom att bara vara oss själva som brukar bidra till sjuka saker vi gör :P

Vi kom in på ämnet om när jag bodde i Göteborg, om vad vi hittade på där när hon var på besök och sen upptäckte vi en äcklig äldre fet man som satt och verkligen stirrade på oss, han slet sig inte med blicken ens när han drack sitt kaffe.. usch!

När hon gick på planet så tänkte jag överraska Fredrik och Rebecca men dom var inte hemma så då var det bara att vända och köra hem..



Ciao

Kommentarer
Postat av: Michelle

We are a littlebite crazy ;P

2009-09-28 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0