En sån dag ..

Vaknade vid nio av att Nicole stod och skrattade framför ansiktet på mig för att jag sov.. tack för den!
Efter frukost åkte jag och Nicole till Eurostop för att handla lite på apoteket, sen in till Lindex för att köpa strumpor till henne och sen till Coop för att handla lite mjölk och kex, sen åkte vi hem.

Vid ett tiden körde jag ner till Laholm till Sofia och Emma, satt och pratade om deras fest igår och sen lite annat..
Har nu även varit och handlat middag till ikväll som mamma står och lagar medan jag skriver här och Nicole går fram och tillbaka framför mig på skrivbordet som en katt.. haha

En sådan chock! Viktigt beslut .. så kan du svara någon gång?
Känns helskumt..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0