Blark

Ont i magen, har haft det hela dagen.. och illamående börjar jag bli, och yr... dåligt!
Slängde in två stora tvättar innan idag, sen la jag mig på soffan och funderade en lång stund och hade prat med mamma, sen blev jag tokig av att bara gå hemma så jag körde till Emma som var hemma hos sin syster.
Köket till det nya huset hade kommit så jag hjälpte till att räkna alla kartonger för att se så allt hade kommit, sen satte jag och Sandra igång att sätta ihop några skåp.
Efter ett tag körde jag och Emma till Maxi för hon skulle handla lite, och sen hem igen till huset och forsätta sätta ihop skåp.

Vid halv fem var jag och hämtade Nicole som nu står och säger kom kom kom kom enbart för att hon vill ha salta pinnar som finns i skåpet i köket..
Så jag får la gå och ge henne det.. för här kan jag ju inte sitta hela dagen..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

<3 <3 <3

2009-09-28 @ 20:27:56
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0