Birthday party

Var lyckat igår hemma hos Emilia!!
Vi var runt 15 stycken och självklart så gillade Emilia min underbara present! Rosa öronmuffar formade som en blomma och sen även ett set med platsringar, armband, långa blåa fejknaglar. Riktigt bra hehe!
Blev charader också, som jag tycker om såå otroligt mycket.. not.
Så jag satt och tog tiden istället för det var Emilias päron enormt kassa på.. dom bara lät tiden rinna tills laget kunde svaret, och så går det ju inte till!!
Men Emilia och mitt lag vann, självklart ;)
Sen blev det The Corner efter det, var mycket mycket folk där och var över förväntan riktigt roligt, så det blev lyckat minsann!

Idag var jag hemma hos Andreas, vi hade inte så mycket och göra så vi körde och våldgästade Sandra och Hampe i deras nyköpta hus och där var Emma också för dom höll på att göra iordning med ved osv. Kommer bli riktigt fint där när dom väl är klara med helrenovering! :)

Men nu!
Åter till vad jag påbörjade för någon dag sedan, 'How i met your mother'

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

hejhej fin blogg;)

allt bra?

ska vi följa varann via BL?

ha det bra!

2009-09-08 @ 10:47:40
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Emilia

<3

2009-09-11 @ 13:38:51
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0