Matematik?

Nu har jag varit duktig, har varit ute med hunden och snabbgått/joggat en lång runda, och när jag kom hem fortsatte jag en stund på vår crosstrainer, sen blev det bra mat och frukt efter det! Great!!

Han pluggar ekonomi, han fick problem med en uppgift och fick hjälp..
Varför pluggar inte jag ekonomi??

- jaha, och hur fan räknar man fram koefficienterna i en exponentialfunktion? trodde la det var den vanliga b-formeln? men det var det ju självklart inte... ngn kunnig statistiker?

- allt ska man behöva göra sj. b=∑(t x log y)/∑t^2. :D

- de e samma b formel fast x är t och y är log y...sen svaret som dy får för alog och blog tar du upphöjt i 10 så får du y=a+b upphöjt i t ;)


jag håller verkligen med, jag fick samma uppställning, men ni glömde också z är å och y förvandlas till e och sen tar du upphöjt 50 så blir det BULLSHIT!

Nej fy fan för det dära. fattar inte ett skit.
Adjö med det!

Ciao :)

Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

tsss jag orkade inte ens läsa hahahaha

lösenordet står i e-post rutan

2009-10-29 @ 17:04:00
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0