Jahaja

Igår var jag helt slut, kom hem efter två på natten efter skiftet på La Cocaracha..
Sov till tio då Nicole kom in, hoppade upp i sängen samtidigt som hon sa gunga varje sekund, hoppade på mig och skrek GUNGA!
Så jag antog att vi skulle köra någonstans för att leta efter en gunga som vi kan ha inomhus och jag hade helt rätt, mamma ville till Ikea.
Väl där hittade vi då ingen gunga, fanns inte..
Sen mötte vi upp Fredrik och Rebecca inne på Väla, käkade middag och pratade om allt möjligt och hade roligt.
Sen gick dom två till jysk medan jag, mamma och Nicole gick till Toys 'r' us för att se om dom hade inomhus gungor, men icke, så dom skickade vidare oss till Babyland.
Hade dom inomhusgungor? nope, men dom sa att vi skulle gå till Toys 'r' us..
VA FAN DÅ!?!!
Det fanns inte någonstans.. hur svårt kan det vara, en platsgunga som man sätter upp i dörrkarmen?!
Så det blev ingen gunga..

Vid sex var jag hemma hos Sofia som skulle köra oss hem till Malin där resten av gänget var, Dan, Malin, Vewe, Emma, Malin, Daniel och Frida. Vi skulle käka Tacos som var otroligt gott, sen kom även Fredrik och Per.
Vi stannade kvar till elvasnåret men sen körde jag och Sofia hem då Emma, Vewe och Malin skulle ha utgång i Ängelholm som jag fick reda på idag inte var så lyckad.. så det var ju bra att jag inte följde med :)

Nu sitter jag och väntar på maten som snart är klar, sen blir det Gossip Girl och efter det ska jag och mamma titta på filmen vi hyrt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

har du jobb pa La Coca? :D

2009-10-22 @ 11:59:56
URL: http://schhhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0