Bra dag!

I stan hittade jag några fynd efter många om och men.. Jag, Emma och Vewe tyckte det var otroligt svårt att hitta något snyggt i Halmstad idag, och det var typ samma "skit" i de flesta butikerna så vi tappade stinget efter ett tag då vi inte hitta något..
Så vi gick och tog en fikapaus på älskade Espresso House, en Chailatte för mig självklart! :)

Sen gick vi runt och kände oss på topp igen och då ni, då hittade jag både ett och annat!
Hittade imorgondagens outfit som det kommer komma bild på senare, hittade även två par skitsnygga pumps på SkoPunkten! Yeij! Sen blev det lite smått krimskrams som också var fint :)
Nytt diadem till exempel då Nicole tog sönder mitt favorit ......

Träffade även på Jenny inne i stan, överraskat glad blev jag! :)
Vi pratade lite om vad som hänt nu de senaste två veckorna, galet galet, och sen angående imorgon.

Men nu kommer Sanna snart så ska fixa det sista som ska fixas här hemma!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0