What to do now?

Äuhm..
Känner att jag har massor som jag skulle kunna skriva här men ändå kommer jag inte på något?
Så det blir väl inget vettigt idag som jag kommer skriva om..

Har jobbat med Kina idag i skolan, min grupp har letat fram ALLT som vi kan fråga till Albin om de fem dagarna min grupp har hand om. Vi har även delat upp att Camilla och Daniel har de två första dagarna och sen har jag, Ivo och Jonas de tre sista dagarna. Sen ska vi bara komma fram om vem som säger om vad under de dagarna.

Känner i alla fall att jag har kommit en bit på vägen. Visumet är fixat, pappa ska komma och tömma lägenheten, ska åka med honom hem för att träffa företaget i Halmstad, åker upp till Arlanda på fredagen.

Ser fram emot att få åka hem innan Kina i alla fall, och är det som han vill, att han kommer upp måndag och vi åker hem tisdag så är jag hemma fram till fredagmorgon. sköööööööööööönt! :)

Har tagit ett långt bad idag med, drog in datorn och satte på musik, hade Cosmopolitan tidningen med mig in och bara njöt av det varma badet, helt underbart, var verkligen något jag behövde!

Nej, nu ska jag göra lite mat!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Ja de hoppas jag verkligen! :)

Hoppas du också får en superbra kväll :D

2009-05-12 @ 19:25:32
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0