Paketera Kina

Sitter i skolan just nu, Åsa babblar på om allt och ingenting.. Hon är bara fööör mycket ibland så man orkar inte lyssna på henne för länge..
Förmiddagen har bara varit att lyssna på henne, ibland har hon berättat roliga historier som hon har varit med om med tokiga resenärer medan ibland hörde man bara 'blabla skryt skryt blabla'.
Men nu snart ska vi sätta igång med vårat Kina arbete, finslipa på det och ta fram om vad vi exakt ska prata om och vem som ska prata var och när.

Fick ett samtal idag från en byrå i Halmstad som jag sökt hos till sommaren och kanske att jag kunde vara hos dom i sommar men dom var inte helt säkra, så jag hoppas verkligen på det för deras ställe verkar såååå roligt :)
Så nu håller vi tummarna på det!

Men nu ska vi sätta igång med Kina!

Ciao

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag kom på en sak! Eftersom alla säger att vi e sååå lika kan ju jag åka in o presentera mig som dig eller ??

2009-05-11 @ 14:46:06
Postat av: mamsen

Eller !! Så åker jag bara in o frågar om hon den dära trevliga från Dalarna har börjat än för jag vill BARA göra affärer med HENNE.

2009-05-11 @ 14:47:29
Postat av: Ammi

Håller båda tummarna nu då för Halmstad i sommar ;)

2009-05-12 @ 10:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0