Överraskning

Vaknade vid halv nio imorse av att min storebror Kristoffer ringde och sa att han satt på tågstationen i Malmö och skulle vara hemma vid elva.
Jag blev riktigt glad av att han ringde, han lät ju så glad!
Han var med glad över att få ringa från sitt svenska nummer och kunna prata i mer än tre minuter och dutan att det skulle kosta multum :)
Vi pratade i säkert 40 minuter, fram tills hans tåg kom, pratade om hans sista dagar i thailand, flygresan hem, vad jag har haft för mig sen sist vi pratade på valborg. :)
Känns bra att ha honom hemma igen, det ända tråkiga är att jag inte är hemma nu när han är hemma..
Vill verkligen hem nu, har ju saknat honom massor.. men jag kommer som sagt inte hem försen 12juni..

Nu ska jag in i duschen!
Ciao

Brorsan och jag på min födelsedag på Phi Phi Island!

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Åh vilken jättesöt blogg du har! :D

Ha en bra dag :)

2009-05-09 @ 15:54:13
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

De va så lite så! :)

Tack själv :D

2009-05-09 @ 16:14:51
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: mamsen

ÄÄhummm

2009-05-11 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0