Near the finish line !!

Det första jag vill säga är till Emilia, Ni hao dao är inte hej då på kinesiska haha även hur grov skånska man än säger det på.
Hej då på kinesiska heter Zài jiàn.

Ni Hao! Hĕn gāo xìng jiàn dào nĭ ! Wŏ dē míng zì jiào lĭ xiǎo qín Wiky. Nĭ jiào shén mē míng zì? 
=  Hej! Trevligt att träffas! Mitt namn är Wiky. Vad heter du?

Det var dagens kinesiska!

Jag borde ha börjat packa ner mina saker här hemma men jag inte haft humöret inne, ska börja snart.
Imon kommer Sanna så hon får hjälpa mig haha.
Sen har vi bara skola måndag och tisdag sen är det kina i två veckor sen är vi klara!!! :O
Helt fantastiskt!!!!!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: blixtmum

HAHAHAHAAAAA jag försökte läsa kinesiskan !!tror att jag lyckades ganska bra för det lät SKIT KUL....

2009-05-25 @ 21:45:36
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0