Lite frågor

Den här listan stal jag av Sigrid.


DIG:

1. Hur lång är du ?- 167,5 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor ? - Har inte bestämt det än
3. Har du långt hår ? - Nästan
4. Vilken hårfärg har du ? - Just nu, rött
5. Sminkar du dig ? - ja
6. Har du haft sex senaste månaden? - Mamma läser denna blogg.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? - blå och gul, heja sverige!
9. Har du kysst någon idag ? - nope

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? - Naj
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? - Mamma
3. Hur många syskon har du ? - Kristoffer 27år, Fredrik 25 år sen kan man typ lägga in Emelie 19 år också :)
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? - "Ja okej hej då"
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? - HAHAHA den va rolig den!!! kan han laga mat??
6. Hur många ställen har du bott på ? - Kristianstad, Andersfält, Genevad, Lilla Tjärby, Veinge, Orsa, Sthlm, Göteborg, Kota Kinabalu.. har jag glömt nåt? haha
7. Vem i din familj stör du dig mest på ? - Ingen just nu
8. Vilken familjemedlem är snällast ? - knasiga är vi allihopa allihopa alliopa lalalaa
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon ? - På valborg, firade farmor hela släkten

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?
- I onsdags, grillning med ett gäng från skolan, vi blev över 20pers :D
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar ? - Jonas och Marika
3. Har du kysst nån kompis ? - Jarå
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? - Nej
5. Vem har du varit kompis med längst ? - Sanna!
6. Vem känner dig bäst ? - Hm .. Sanna känner mig väldigt bra, även Malin, Hanna också, och Michelle, Micca känner mig också rätt bra..
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? - Öhm, några veckor?
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? - hähähä, oh yes, fast kanske inte ordet hatar, mest att jag kanske inte gillar den.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej, haha!!

KLÄDER:

1. Vad har du på dig nu?
- mysbyxor of course! och en tjocktröja
2. Har du bytt om idag ? - Naj
3. Favorittröja ? - ähm, ingen aning.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? - hmm.. jeans och snygg t-shirt kanske?
5. Har du gett bort kläder nån gång ? - of course, utrensning av kläder går till kusinen min :).
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? - haha ja
7. Har du handlat kläder genom internet ? - oh yes
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? - Hahaha ska det behövas??
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? - Stringkalsonger
10. Vad använder du för skor ? - Just nu är det sommarskor, lite ballerinastuk på dom

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? - Ja
2. Klä dig annorlunda ? - beror på vad som menas med annorlunda
3. Vara dig själv ? - Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? - Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? - he he he :)
6. Pierca dig ? - Har jag redan gjort
8. Ha sex på offentlig plats ? - Min mamma läser denna blogg!
9. Vara omogen ? - Haha, lätt!
10. Äta småkryp ? - bläää, glöm det!

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är ? - Haha eh vem??
2. När tuggade du tuggummi senast ? - Ehm, i lördags
3. När var du på semester senast ? - Malaysia/Thailand okt-dec 08'
4. Vilken färg är det på din tandborste ? - Vit och rosa
5. Är ditt hår tråkigt ? - Naj!
6. Vad har du för påslakan just nu ? - Sådana snygga som man ibland kan hitta på kosum haha
7. Vem såg dig naken senast ? - Min mamma läser min blogg.
8. Hur ofta duschar du? - Varannan dag
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? - en vad?
10. När ska du gå och lägga dig ? - Oj, klockan är ju bara barnet än så det kommer ta lång tid innan jag går och lägger mig :D


Kommentarer
Postat av: emelie mattsson

ååå syusster yster! love you!puss å kram

2009-05-10 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0