Kinaguide i Orsa

Idag hade vi beställt buss för att bli lite mer vana att prata i mikrofon i en buss.
Vi fick en dubbeldäckare, inte något vi hade förväntat oss så det var en övning, och man såg ingen när man pratade då man skulle sitta på sätet längst fram.
Vi skulle prata två gånger var och alla pratade om det vi har att säga när vi väl är i Kina och sen blev det utvärdering på alla så i slutet fick man lappar av alla med sitt namn på.

Första gången jag pratade så var det mycket om taxfree jag pratade om, och det var rätt svårt att prata i den mikrofonen då man inte kunde höra sig själv så man fick fråga alla ifall det lät bra.
Andra gången handlade om att vi snart skulle vara framme på flygplatsen, säga lite om check in, om flygturen, att alla skulle se till att de har allting med sig.
Att säga att vi nu var på Beijings flygplats och vi skulle flyga hem från Kina och sen se Orsa på andra sidan fönstret kändes lite fel.

Så det var förmiddagen, åka runt i buss från 8-12 sen blev det lunch.
Nu sitter vi i klassrummet och man ser på alla att dom bara vill hem nu, jag vill det i alla fall.

Ska börja packa idag med, fram med bananlådorna och ner med allt, för nu är det min sista vecka här i Orsa.
Och kanske att Sanna kommer till helgen, hon blev helt till sig nu när jag sa att det var sista tiden här så hon ska fixa så hon kan ta sig hit till helgen, skulle vara sjukt kul! Har ju inte sett henne sen januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0