Evakuera för tjuvlarm

Sitter i skolan nu och döööör av uttråkighet pga Åsa som bara babblar babblar babblar..
Fy fasen va jag är trött på tanten nu!!!
Nu blir det mest bara samma sak som hon säger och man blir ju helt utmattad av hennes jävla babbel!
Och det är inte bara jag som tycker det, tittar man runt så ser man att mer än hälften inte lyssnar på henne.. Att hon ens har lust att fortsätta babbla när hon ser att ingen är intresserad av hennes tjabbel... suck.

Det gick ett larm precis, hon sa att då ska man evakuera så vi gick duktigt ut och inte kom någon annan klass ut heller, det var bara vi som hade gått ut då en snubbe kom efter någon minut och skulle stänga av larmet då han skrattade åt Åsa när hon sa att vi hade varit duktiga att evakuerat.
Efter hans skratt sa han: det är inget brandlarm, det är tjuvlarmet som gick igång lilla du.

Hela klassen suckade högt och gick in och satte oss utan att bry oss om att Åsa fortsatte att babbla om någonting.

Sååå jävla trött jag är på skolan nu!
Men vi har Åsa till onsdag och så är vi lediga på torsdag, har halvdag på fredag sen har vi Hasse måndag och tisdag sen åker jag hem och sen Kina på fredagen!
SEN ÄR DET SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0