The Studio

Var på The Studio idag med kusin Micela och hennes kompis Sofie.
Riktigt rolig dag faktiskt, jag tycker att det är värt det även om bilderna är lite dyra då man är student men hur ofta blir man ompysslad till att bli så fin och sen få riktiga bilder?? Jag blir inte det så ofta i alla fall.. aldrig hänt!
Även om alla babblar om att alla gör sådana bilder och blabla, whatever, det blir ju snygga bilder!!

När vi kom dit så började vi med att registrera oss på en dator, sedan var det att sitta och vänta på att sminkösen skulle komma och börja sminka en,
Tyvärr fick jag en tjej som tydligen vaknat på fel sida, hon var sur och sa ingenting och var precis som att hon blev sur när jag sa att jag inte hade några speciella sminkönskemål.
Jag bad henne markera mina ögon så mycket som möjligt, men jämfört med kusinens sminkning så var min inte alls så som jag ville att hon skulle göra ...
Sen när hon skulle göra håret så gjorde hon inte alls så som jag sa, jag ville att hon skulle fixa till mina lockar men hon rufsade mest till det och sen när hon väl förstod hur jag ville ha det så blev det bra på ena sidan medan den andra sidan såg ut som att där växte ut en fotboll?!
Så det slutade med att jag tjatade som fasen ang, min frisyr tills jag nästan fick det som jag ville.. är fortfarande lite besviken men ahja, och sminkningen orkade jag inte tjafsa om..

Hon som fotograferade oss var i alla fall både rolig och trevlig så där blev man på gott humör igen!
Gav oss olika sätt att stå på osv. var riktigt roligt faktiskt!
När vi skulle välja ut bilderna så var det minsann inte lätt, men där var några favoriter i alla fall som sparades.
Jag och kusinen hade roligt som fanken med killen som satt med oss då man skulle solla ut hehe. Han fick sig några goda skratt minsann!! :)

Dagens sammanfattning :  Underbar dag med kusinen, kan tänkas göra om det då bilderna blev bra fast då vill jag ha en annan smikös!

Kusinen och jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0