Sofia Rågenklint

Det var min sista dag igår och det var även Sofia Rågenklints sista dag för 50-50, sen ska hon inte jobba mer med tv har hon sagt, hon vill nöja sig med sitt radio program på P4.
Hon hade något program där som handlade om sömnproblem, så hon nämnde några av tipsen i torsdags.

Sofias råd ang. sömnproblem:

  • Bara sova och ha sex i sängen
  • Läsa eller fundera görs inte i sängen utan får då gå till något annat rum
  • Uppgifter man har kommit på får man skriva upp i annat rum och hitta lösningar till nästa dag
  • Ingen dator eller tv tittande när man ligger i sängen
  • Inget socker, tex godis m.m, innan sovandet
  • Ingen motion innan du ska sova

Det var några av de bra tipsen, låter väldigt rimligt faktiskt!

Det var sorgligt att lämna alla igår men jag har ju haft enormt roligt i alla fall och trivts verkligen bra!!
Vid tre åkte jag därifrån för att åka till centralstation då Malin skulle komma tjugo över tre.
Åkte hem och lämnade hennes väska sen gick vi på stan fram till sju-tiden,
Vi åkte hem och började göra oss iordning för kvällen, åt lite mat och sen åkte vi till Johanna och Maria.
Det var minsann inte lätt att hitta först men efter en tid så kom vi fram!
Vi tog taxi ner till avenyn sen var vi inne på Valand hela natten, men vid två tiden hade Malin otroligt ont i sina fötter och jag hade ont i mina tår så vi åkte hem, är ju en kväll ikväll också! ;)

Nu ska vi till systemet och efter när vi lämnat det hemma så åker vi till TUR-mässan!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0