Klant-dagen

Ställde väckarklockan på halv nio, vet inte varför jag ställde den så tidigt för när den ringde satte jag om den till halv tio, det skulle räcka gott och väl.
Den ringde halv tio men då min mobil är ny så har jag inte hunnit förstå mig på den än så jag 'trodde' jag satte den på snooze men icke.
Tack och lov ringde hemtelefonen tjugo över tio som jag vaknade av. Efter det hoppade jag in i duschen och snabbade mig allt vad jag kunde.
Klämde fingrarna i duschdörrarna, aj!, såg en jävla massa blåmärken på mina ben efter vår tur på Arosfortet, tappade dusch-stycket i huvudet innan jag kom ut ur duschen.
Ska snart ner och stryka den ena tröjan jag ska ha på mig idag, hoppas jag inte bränner den eftersom detta inte verkar vara som en bra dag för mig..
Ska sen äta frukost, tänkte vänta med att äta den så jag kan slänga i mig lite mer än nödvändigt så slipper jag vara hungrig senare.

Om ni inte hänger med varför denna dagen är speciell, så är det så att jag ska köra till min kusin Micela vid halv tolv, (om en halvtimme, hinner jag det???) och sen vid tolv ska vi åka ner till malmö med en kompis till henne och så ska vi göra den där, 'Modell för en dag'.
Micela ville ha med mig för hon ville ha sådana bilder på oss två.

Får se hur dagen blir, har ju redan försovit mig, klämt fingrarna, insett att jag har för många blåmärke på benen så funderar på hur fan det kommer se ut i min klänning??, tappade dusch-stycket i huvudet ... vad kommer mer hända??

Men nu kan jag inte sitta här mer, måste skynda mig.
Plus att jag kommer se hemsk ut då vi inte får varken föna eller fixa håret innan vi kommer dit, så hur rolig kommer inte jag se ut då i mitt affro??

Ahja, puss på er, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: mamsen

hahahaaa hahahaaaaaaa

2009-03-30 @ 11:35:42
Postat av: Michelle

E nyfiken...Vill se bilder! <3

2009-03-30 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0