I'm Back

I måndags åkte Michel och Sam tillbaka till Oslo, dom körde vid tolv tiden och vid två tiden körde jag själv hem!
Kom fram vid halv elva tiden då jag stannade vid en mack och sov i 45 minuter för jag var otroligt trött..

Igår var jag och mamma i Halmstad en sväng och sen kom Malin hit och var här hela kvällen, underbart mysigt.
Idag har jag varit barnvakt åt Nicole och är fortfarande då hon ska sova över här.

Imon ska jag till Helsingborg, ska på de ställena som jag ska ha praktik på.. bara besöka och prata å sånt.

Så ja, nu är jag hemma och vad betyder det?
Jo, väldigt dålig på att blogga..
Jag ska försöka göra mitt bästa men blir alltid att jag är dålig på det så fort jag kommer hem då jag alltid gör en massa saker

Men nu ska vi äta!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0