kidnapper

Igår var pappa här vid halv tio för att byta mina framdäck på bilen då någon har släppt ut luften i de jag hade ... suck.
Men det gick fort och smärtfritt, efter det gick jag in och tog en dusch för att sedan köra ner till Emelie.
När jag kom dit så låg dom båda och sov men vaknade snabbt då dom hörde mig stå och fnissa :)

Efter att ha tryckt in barnvagnen i bilen, Nicole i sin stol och sagt hej då till Emelie som skulle åka till Jönköping över helgen så körde jag ner till Micela.
Nicole lekte med några ljusglas som Micela hade och när jag sa åt henne att lägga tillbaka dom då vi skulle sätta oss i bilen så reste hon sig upp, höll alla fyra i händerna och sen släppte rakt ner så självklart gick ett sönder.
Micela bara skratta men jag blev lite arg på Nicole .. Inte för att hon tog åt sig något?!
Vi körde bort till Väla och skulle leta skor till Micela och sen lite roliga kläder till oss båda som vi ska ha på måndag.
Vi hittade en t-shirt som vi köpte likadana fast jag en gul och hon en vit :) Vi är ju trots kusiner så vi får se likadana ut!
När vi blev trötta på shoppandet så gick vi till restaurangen och satt där och lagrade upp våra magar med god mat.

Klockan fem var jag hemma då Michelle skulle komma hit, jag hade ringt henne och sagt att hon skulle vara här klockan fem. Jag stressade i henne lite mat och sen sa jag att vi skulle tanka mammas bil så hon hoppade in i bilen, bara att jag körde inte till bensinmacken utan till Halmstad, rättare sagt till Slottsmöllan där Emilia stod med sin pojkvän och hans tre vänner, så jag kidnappade Michelle!
Vi hade köpt timmar på Arosfortet åt Michelle.
Hon fyllde år förra månaden men då var varken jag eller Emilia hemma, och sen har jag inte varit hemma alls så därför vi inte har kunnat ge henne detta försen nu, plus att Michelle ska ha tjejmiddag ikväll som en försenad födelsedagsmiddag.
Men det var i alla fall skiiiiiiitkul på arosfortet, för er som inte vet vad det är så är det näst intill som fånfarna på fortet, bara att man får gå in alla i lagen samtidigt och hjälpas åt då det är ledtrådar lite här och där på väggar som man ska hitta.
Så vi spelade tjejerna mot killarna, och aaarhh sån träningsvärk jag har idag!!!!

Nu sover lillan men hon vaknar väl snart, ska då ringa Emilia och se när vi ska komma in till henne, ska ju ändå hämta henne då hon också ska hem till Michelle ikväll.
Roligt roligt!!

Här har ni några bilder från när jag, Michelle och Nicole var i Halmstad i tisdags!

I bilen på väg in till stan


Hon nöjde sig inte med att vi sa att muffisen var slut, utan det skulle slickas rent!


Ville bära Michelles shoppingpåse


Sprang som en tok på bron så mössan höll på att flyga av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0