Ingen aning

Det bara snurrar runt runt men jag vet inte vad..
Jag kände för att skriva av mig här men jag vet inte vad det är jag ska skriva av mig men ändå snurrar det i huvudet med en massa saker men det kommer inget ut?!

Det är skönt att vara hemma i alla fall, men tyvärr så kom jag ju inte hem frisk.
Någon magsjukliknande har jag åkt på men det har i alla fall hållt sig inne på hela dagen idag och jag har inte lika mycket ont i magen idag som jag hade igår så kanske det går på bättringsväg?
Kan ju hoppas på det i alla fall för jag tycker det är så tråkigt att vara sjuk.

Pratade med storebror igår på hans födelsedag, mamma ringde upp honom så jag fick prata lite med honom, saknar honom massor så ska bli kul att han kommer hem på fredag!
Då ska vi minsann prata om allt vi har missat och det kan jag säga kommer vara en hel del!
Sen är det ju även midsommar på fredag och då vill Jeanette komma, tyvärr så är Lulu i Thailand så hon kommer inte men Jeanette kommer så något måste vi koka ihop.
Ska höra med grabbarna och se om dom har något i åtanke om vad som ska hända under dagen!

Men tjena mittbena, nu måste jag sova, Nicole sover här inatt och om jag ska orka gå upp imonbitti så måste jag sova nu!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Randy

Ska bli mysigt med midsommar =)

2009-06-18 @ 17:25:15
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0