Förstasidan på hemsidan!!

Fan va sur jag var i förmiddags, efter att ha käkat lunch med mamma åkte jag in till Halmstad för att köpa ny laddare till min laptop då jag inte hittar min.
Åker först till Clas Ohlson men ingen lycka där, så jag kör ut från stan för att köra till Siba men som skickar mig till On Off eftersom det var slut på Siba, så jag kör ännu mera ut från stan och väl på On Off så säljer dom inte ens det märket som min dator har så dom skickar mig till Elgiganten och ja jippie då får jag köra in mot stan igen, igenom stan för att sen ut från stan på andra sidan för att inse att det kostade 1200:- för en ny laddare till datorn på Elgiganten.
JIPPIE DÅ!
Så jag sket i det och körde till Ängelholm för att hjälpa brorsan att flytta sina grejer.
Körde till Helsingborg och lastade in allt i lastbilen, beställde familjepizza och efter det åkte vi till Ängelholm för att lasta ur allt och in i lägenheten.. Fan va jobbigt det är att flytta..
När jag blir rik så ska folk göra det åt mig, packa ner, flytta det och packa upp ... haha.

Nu sitter jag här hemma och när jag loggar in på msn så skriver Emelie att Ola har lagt oss på första sidan på hans hemsida! :O
Så jag går in där och där kom jag upp!! :)
Hahaha helt otroligt, kan inte fatta det!
Men fler bilder har han inte lagt upp då han inte har redigerat några ännu, bara den han har lagt in.
Men fy fan va kul!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mamsen

SKITSNYGGT JUUU

2009-06-29 @ 14:03:55
Postat av: Cicci

Sikken snygging!

2009-06-29 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0