Otroligt

Stranden igår med Emilia, tylösand blev det men hallao, hur kan det vara så smockat med folk och där är mest ungar i 17-19års åldern.. vart är mitt folk?
Så det blev att vi började fundera på det men kom inte fram till något annat mer än att vårt folk är dom som jobbar och inte har semester försen nästa vecka eller nästa igen..

Har ju blivit äldre med åren, kan inte låta bli men det blir ju så..
Fyra år sedan studenten, två år sedan jag började reseproducentutbildningen, en månad sen jag tog examen..
tiden rinner iväg.. men fy fan va kul jag har under tiden!! :D



Och appropå ingenting, jag ska döpa om mig.
Ska ringa prästen och fråga om han kan fixa detta nu för jag har tröttnat totalt nu, nu vill jag inte skjuta upp det mer vilket jag har gjort i säkert tre år nu, minst.
Härmed försvinner namnet Veronika, jag känner mig inte som en Veronika, jag tycker inte jag passar i namnet Veronika, jag är ingen Veronika och det var inte ens meningen att jag skulle heta Veronika.
Mamma ville döpa mig till Wiky men fick inte så det blev Veronika i sista utvägen och sedan min första dag här på jorden har jag alltid blivit kallad Wiky, bara min farmor som säger Veronika ibland, annars är det ingen annan.
Så från och med nu blev det namnbyte åt mig, jag ska döpas på nytt eller vad jag nu blir men mitt namn är Wiky och kommer alltid vara Wiky!
och snälla folket, tänk på stavningen, inte Vicky, inte Wicky utan WIKY!!

Tack för mig!
Adios

Kommentarer
Postat av: mamsen

JÄTTEFINT::::::: har alltid älskat det namnet..

2009-07-06 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0