Mår kasst men vad gör det?!

Vid sjutiden åkte jag hem till Andreas för middag med honom och Emma, gott som fanken var det minsann och dag och gissa om jag var hungrig!
Jag åt lite med mamma innan jag åkte dit och ändå krängde jag i mig hur mycket som helst av maten som Andreas hade lagat..
Planen var att åka till Måndagsklubben men jag mådde ju inte tipp topp, ont i magen och yr.. men vad gör det när man kan få en kväll med Emma, Michelle, Andreas och Coffe? Joo absolut ingenting!
Träffade på hur många som helst som man kände vilket jag blev chockad över för annars brukar vi inte träffa på någon då det är så mycket folk överallt..
Då jag var nykter så var det jag som körde.. jag mådde inte så bra dock men skitsamma, lika bra att få tankarna på annat för en kväll med att ha kul med sina vänner! :)

Magvärken vill då inte ge sig men jag är inte lika yr idag i alla fall.. bara hänt två gånger under dagen i alla fall så det var ju tur det.
Fredrik kom även hit idag så blev att vi tre syskon åkte in till stan och gick runt, Coffe shoppade lite och sen åkte vi hem för att käka med mamma och titta på filmen som hon filmat under sin semester.

Nu blir det nog lite käk till... fortfarande hungrig även om jag åt rätt ordentligt innan..
Sen blir det en film med mamsen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0