I'm the VIP !!

I lördags åkte jag och Malin till Madison för att vara med på avslutningen för tennisveckan och gissa om vi hade kul?!!
Vi lyckades planka in oss på VIP avdelningen på nedreplan och skaka loss, sen sprang vi ut en stund och då kom jag på att om vi lyckades komma in på VIPavdelningen på nedreplan så måste vi ju kunna komma in i tornet.
Men Malin sa att det skulle vara omöjligt då det är ännu högre VIP där och man måste boka bord i förväg och det är nästan som "privatfest" där uppe.
Men gissa vad som hände, vi gick till ingången och jag såg ingen vakt så jag knallade in men utan Malin.. Hon stod utanför så jag kallade in henne och då kom jag på att den killen jag puttade lite på för att komma in var en vakt..
Han kollade efter stämplar på alla men som tur var tittade han inte på Malin så tadaaa vi kom in där också!! :D
Snacka om att vi var VIPgäster till tusen.. i smyg haha.
Så där var vi uppe och partajade och skrattade så vi fick ont i käkarna och drack deras drinkar som egentligen inte tillhörde oss då vi inte var VIPgäster enligt lag haha.

Igår kom Emma hit, vi tittade på Ronny och Ragge innan vi gick och la oss.. haha som vi skrattade, det har jag inte tittat på sen jag var 12 eller liknande så det var mycket man hade glömt men deras klockrena kommentarer lägger ju sig på minnet.
-Var en tråkig happening med the wheelchair säger Ronny när Ragge åkte ner för trappan då han hade Fordis Depritionis för att han hade blivit av med forden.
När Ronny halkade på snön och slog näsan i marken så den fick ha bandage så sa han:
- Väldigt slippery sulers, jävla shriiit.
Helt enkelt, bra program!

Nu blir det Måndagsklubben för hela slanten för att fira Andreas på hans 23års dag!
Jag och Emma är redan redo!!

HERE WE GO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0