What to do

Måste besikta bilen, sista datum är sista januari.. men naturligtvis så är närmsta tiden 13februari.. så har körförbud de 13 dagarna.. kul.

Igår kan man säga att jag var en riktig telefon-nörd.
Pratade med Hanna en lång stund, sen med Micca, sen med Malin.
Och de var långa stunder jag pratade med dom också haha.

Ska till mora på torsdag i alla fall.. ska kolla lite.
Sen på fredag ska jag till Sanna, gumman fyller ju år på lördag.

Och Lion fyller 2 år idag!! GRATTIS TILL POJKEN!

Jag försöker att inte tänka på det men ibland, det är inte ofta men ibland.. Jag vet inte vad jag ska göra om det nu skulle vara så, ska jag acceptera det eller inte?
Ska jag säga och fråga eller bara hoppa över som ingenting har hänt?
Och om det nu skulle vara så, och jag skulle acceptera det, hur ska jag då få resten att acceptera det?
Fan asså, det är inte lätt när det gäller sådana stora händelser...
Men först och främst så får tiden utvisa vad beslutet kommer bli, om det ens kommer att behöva bli något beslut.
So what to do what to do ...


Kommentarer
Postat av: blixtmamsen

vaaa?? nu fattar jag inte mycket men det är väl inte meningen heller ......ska du gifta dig eller nåt ??

2009-01-20 @ 14:34:03
Postat av: Micca

Han tackar så mycket :D



o du, jag tror inte du behöver ta ngt beslut :) PUSS

2009-01-20 @ 15:31:54
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0