Snösattad

Mm kan man säga, jag är inte strandsatt utan snösatt.

Åkte till Sanna i fredags och vi gick ut på HC och hade kalas.
Lördag fyllde hon år och vi började dagen med att åka hela dagen i backen. Riktigt skoj var det faktiskt!!!
Efter det gick vi på After Ski och sen hem för att sätta på bastun.
På kvällen blev det singstar och sen till HC.
En toppen kväll helt enkelt!

Igår skulle vi skotta fram min bil som veeeerkligen inte syntes.. vi fick lite hjälp at plogen som kom.. men sen var det att skotta fram uppfarten till huset och sen Sannas bil.
Vi började skotta tjugo i två på eftermiddagen och när klockan var halv åtta på kvällen så gav vi upp och åkte till mcdonalds för jag fick inte igång min bil.. den hade pajat.
Vi skulle testa med startkablar men då var dom sönder, och sen såg vi att det var inte det som var problemet utan fläktremmen.
Så vi gick till statiol (för andra gången) och skulle fråga om bärgning och han bad oss återkomma idag.
Så jag ringde idag och dom kommer för att hämta bilen men sen vet dom inte när bilen kan bli klar för de vet först inte vad som är problemet och sen har dom inte alla grejer hemma så det kan ta hela veckan..
Great .. precis vad jag behövde..  biljävel,

Men här är några bilder från förra helgen då jag var hos Sanna då också.. vi glömde ta kort igår. :P



Sanna hade lite problem med luggen lite till och från :P


Hm.. hoppas hon inte blir lika rädd vaaarje gång någon pussar henne på kinden ..
och japp, hon har shottat för mycket som ni ser på den blåa tungan haha


Bara en bekräftelse om att hon fortfarande är sig lik??


Väntar på bussen och det är kaaaaaaaaaaaallllt!!!!


Jag håller på att testa ett par nya byxor, made of ice


Kommentarer
Postat av: blixtmamsen

FUL BILD alltså den sista haaahahaa

annars var ni väl ganska söta

tyckte att ni var duktiga som jobbade så länge med bilj......

puss

2009-01-26 @ 13:52:15
Postat av: Wiky

haha mamma nej det är ingen ful bild, det är en kul bild!

och ja den bil****** var fan inget kul med..

puss mamsen

2009-01-30 @ 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0