Po po po pokerface

Tillbaka i Orsa.
Åkte buss från Lindvallen i onsdags, gick bra.. lite långtråkigt bara. Blev hämtad i Mora av Jonas och Daniel.
Jag gick hem till grabbarna igen på torsdag förmiddag, satt och snacka i några timmar sen åkte vi till Mora för att hämta min bil då den var klar, sen körde jag till Maxi och sen hem för att äta lite.
Jag gick hem till grabbarna på kvällen då det var film!!

Har inte så mycket att skriva om, tänkte bara uppdatera lite.. vissa är ju bättre på det jämfört med andra.. ska inte säga några namn... K R I S T O F F E R !  haha
Men i alla fall .. Här är enormt mycket snö och det är kallt kallt kallt, idag hade vi -18 och det stack till ordentligt i näsan när man andas in.. Känns att man lever i alla fall hehe.

Nu blir det tv!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0