Orsa

Jaha, då var man tillbaka i Orsa igen då.
Åkte upp igår och det gick bra fast var väldigt långsökt de sista 10 milen.

Jullovet har varit underbart, har hunnit med att träffa Micca och Lion Fion och det var underbart att vara hos dom, som vanligt! :P
Jag har varit med Malin och vi har pratat lite om vad vi kan göra i höst, har varit med Emelie och Nicole.
Varit på en rolig nyårsfest hemma hos Michelle, heltokigt var det! :D
Har varit med Hanna också, ljuvligt att träffa henne igen!
Besökt farmor även om han var sjuk, men hon orkade i alla fall äta lunch med mig.
Malin och Dagmar hade middag så jag gick dit med pappa och Ammi, helmys!
Har träffat Micela med.. saknat kusselussen ju!
Hann även med att träffa Emilia och jisses vad kul vi hade! Var längesen jag hade så kul haha.

Vad har jag mer gjort? Jo självklart har jag ju träffat Fredrik och Rebecca också.
Sen tog jullovet slut och jag var tvungen att köra upp hit igen.

Här är snö men har varit plusgrader under helgen så snön har minskat till 1decimeter istället och är ungeför 4plus. Men ändå kallt!!
Allt är som vanligt och när jag kom hit så kändes det som att jag bara varit borta över dagen, förutom att jag har svårt att hitta saker i mitt rum då jag glömt var jag lagt allt haha.

Så, back in school!

Kommentarer
Postat av: blixtmamsen

hmm.... inte mycket snö här inte !! Ta ite snöbilder hos Sanna i helgen o hälsa så gott.

2009-01-14 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0