Minusgrader

Kallt har det varit sen jag kom hem så näsan har runnit stup i ett.
Hade riktigt trevligt hos Michelle på nyår, Hanna har varit här och var hemma hos Malin på middag i söndags, riktigt mys.
Var hos Micela igår hela dagen, uuuuuuunderbart! Har saknat denna flicka!
Imon ska jag till verkstaden med bilen och sen ska jag köra ner till Micca efter det.
På torsdag morgon blir det att besöka farmor som är sjuk den stackaren men måste ju i alla fall hälsa på henne nu när jag väl är där nere.

Men nu blir det tv, Micca vi ses imon!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Micca

Jaaa ooo vad vi längtar hihii SÖÖÖTASTE DU

2009-01-07 @ 00:19:55
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0