Quotes

Pratade med Malin idag i telefon då hon ringde haha, hon var lite munter idag  :P

I bakgrunden hade jag låten Rihanna ft T.I - Live your life
Malin -  Jag gillar inte den låten.. det som är i början.. det där..
jag - Ja men det är ju bara i början, sen är resten bra.
Malin - Nä. jag gillar inte henne.. Hon kan ju fan göra egna låtar istället för att ta andras, jävla bitch. Har du hört att hon blivit misshandlad av Chis Brown?
jag - Mmm har gjort det, men vet inte hur mycket jag ska ta det på allvar, tidningar är ju bra på att överreagera bara för att folk ska köpa deras tidningar
Malin - Nä men det är sant, hon har anklagat honom och folk såg henne komma ut springande helt slagen och så... men.. haha tycker det är rätt åt henne.. jävla bitch

Haha muntert.. Sen pratade vi vidare och sen fråga hon vad jag ska göra på alla hjärtans dag....
Jag - Inte mycket.. Jag ska ringa gammel mormor och gratta henne på födelsedagen och det kommer förmodligen ta hela dagen då jag först måste komma på hur jag kan ringa upp till henne där hon är i himlen..
Malin - haha! jaa tror jag nog.. jag ska heller inte göra nåt.. Medan alla tjejkompisarna ska på dejt med sina pojkvänner.. jävla bitchar.,
Jag - haha.. jaa fy fan..
Malin - JA och killarna är också jävla bitchar..
Jag - Mm är dom säkert..

Humöret blir bara bättre och bättre :D

Malin - Det är så jobbigt nu och vara med vännerna då det ända dom snackar är om vad dom ska göra när dom ska till sälen.. synd om oss få som inte ska med, vi bara sitter där.. jävla bitchar
Jag - hahaha jaa och lika roligt kommer det vara sen när dom kommer hem efter sälen!
Malin - Jaaaaa snacka om vad dom gjort i sälen och ha sådana där interna skämt, och så sitter vi där som inte var med och bara mmmm .... jävla bitchar
Jag - Alltså, om vi ska sammanfatta ditt muntra humör så är alla bitchar idag då?!
Malin - hahahaha jaaaa även du och jag, vi är några jävla bitchar!

Haha.. ja man kan väl säga att vårat samtal var väldigt givande! :D Men roligt hade vi!

Ska sova nu!
Pöss

Kommentarer
Postat av: blixtmamsen

hahaha många bitchar finns det o ni har inte träffat en tiondel än :) fråga mig som e så gammal

2009-02-13 @ 09:31:41
Postat av: Micca

haha d värsta va att hon hade sex st sen innan så nu hade hon 14, sexig hennes mage lär vara nu ;P

PÖÖSSS

2009-02-13 @ 15:19:27
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Micca

haha, jävla haggor dom där tanterna !!

2009-02-14 @ 10:04:56
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Maalin tha bitch!

Jag mår bättre idag;) haha

2009-02-15 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0