Lovley

Skola idag mellan 8.15-15.30.. helt okej.. Vi håller fortfarande på med destinationsgeografi, men vi fick göra ett litet arbete idag. Vi fick en varsin delstat i USA som vi skulle "sälja" för varandra och gissa vilket jag fick om inte Kalifornien! WOHO! Precis det jag ville ha för exakt dit vill jag så det var lättare att göra då!
Jag gjorde en enormt snygg power point presentation (även om vi inte skulle vara så seriösa, skulle räckt med fakta och sen visa lite bilder efteråt om vi ville)
Men jag satsa hårt haha och läraren gilla det i alla fall! :D

Skulle ha jobbat i Mora idag med att fortsätta på tälten men det behövdes inte sa dom så vi var glada att få gå hem efter skolan!
Jag åkte till Maxi för att handla lite mat tänkte jag och så skulle jag se om dom hade en stor tavla som jag kunde sätta in mina bilder i men nej! Dom hade bara sådana småå jävla ramar... Och sen ville jag ha sådana ringar som man sätter över stearinljusen i min stake, men hade dom det? neeeej...
Jag skulle se vad en dvd-spelare kostade för jag hade sett en billig på Maxi hemma i Mellbystrand men hade Mora Maxi någon dvd-spelare? neeeeeeeeeeeejjjj...
Jaaag bliiir såå trööött!! Detta är mig då det sämsta Maxi jag har varit på!!! Så Micca, du behöver inte ens fundera på att åka hit, för bara själva upplägget om hur det ser ut gör en tokig!

Men i alla fall..
Nu när jag har lugnat ner mig lite så ska jag slänga mig framför tvn och äta upp mina maltesers! Mumma!!


Ha det bra!!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca

Jaaa för fan! hahaha , jävla liv asså ;)

2009-02-11 @ 11:33:56
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0