Lördag

Inte för att det händer mycket idag..

Igår jobbade vi till fyra med att bygga tält.. har börjat att lägga mattorna och det va väääldigt petnoga med att dom ligger exakt.. Var tvungen att börja med att spika upp två spikar vardera kortsida för att dra ett snöre längs tältet för att exakt vid den linjen ska den första raden med mattor ligga och det var väldigt viktigt att det var exakt, för blir det en centimeter fel så blir det en decimeter fel på sista raden mattor sen...
Men vi lyckades få det exakt i alla fall! :D


Så med det tältet klart så har vi bara två stora tält kvar! Känns bra ... not.

Idag sov jag länge då jag var helt slut i kroppen efter allt jobb, har fixat klart med min dator idag med som tog en massa tid, jag fick den igår så jag lämnade den hos Leif (dataläraren i skolan) i en timma då han fixade det första sen fick jag ta över.
Har gått bra för den funkar prima!
Efter det har dagen gått åt med lite pluggande.. Desitnationsgeografi är inte alltid så lätt ska jag säga.
Så idag har jag varit Plugg-Wiky


ikväll blir det film!

Kommentarer
Postat av: Blixtmamsen

Vilken JÄTTE fin sida du gjort ..Mycket renare o lättare att läsa :) kram gumman

2009-02-08 @ 12:49:32
URL: http://blixtensliv.blogg.se/
Postat av: Wiky

hehe tack, ja jag är också väääldigt nöjd! :D

2009-02-08 @ 14:08:12
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0