Dagens rubrik

Hade provet idag i destinationsgeografi och det gick ju åt helvete kan jag säga..
Det var inte alls så som någon av oss hade tänkt, handlade mer om allmänbildning än om geografi och allt som vi gått igenom var typ inte med.
Kan ge några exempel; på lektion sa vi att där går en färja från Esbjerg till Storbritannien men vi sa aldrig vart i storbritannien så självklart blev frågan vart i storbritannien?!!
Nästa var; Vad heter domkyrkan i vad det nu var för stad... Ja vi sa att den staden hade en domkyrka men vi fick aldrig reda på vad den hette..
Den dummaste av allt vad: Vad ska man ha för kläder med sig till Åhus? EEEEEEEHHH varför inte bara skriva; Vad är Åhus mest känt för - svar: sommarstad, åhusglass.... men neeeh.. pucko!
Sen var det en massa andra sådana dumma frågor så alla blev mest irriterade, och vissa sa att dom inte hade klarat provet ifall dom inte hade rest så mycket som dom gjort.. Toppen...

Ikväll var vi ett gäng som gick hem till Daniel då det var vin och spelkväll dä.
Jättemys och trevligt var det! Roliga spel minsann!

Jag, Linda och Anna ska jobba natt imon så därför jag sitter vaken än, ska försöka vara vaken så länge jag kan så jag kan sova fram till halv fyra imon för att sen köra klockan fem så vi är där halv sex till maten, sen börjar vi jobba klockan sex och slutar nio på torsdag, sen är det samma visa på torsdag - fredag.. jippie..
Men känns i alla fall bra att det inte är -25 om nätterna längre, som ikväll är den -9 och jag såg på vädret igår att det ska vara -11 imon natt så det kommer vi väl klara av?
Bara att dra på en jävla massa kläder, ta med filtar, kuddar, madrasser finns där, datorn så vi kan glo film..
Den första tiden är ju bara att städa, sen när vi är klara med det så blir det film och gå runt typ 2-3ggr i timmen för att se så allt är som det ska vara.

Nu ska jag spela Sims!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0