be thankful for your life

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!


Även om hon kan driva en till vansinne ibland så är hon ändå bäst, hon ställer alltid upp för minska lilla!
När de flesta mammor säger nej till sina barn så har mamma gått med på det, hon lånar ut pengar även om hon inte har råd, men hon vill att vi ska få uppleva livet i alla fall, hon har ju haft sin ungdom och hon vill att vi ska ha våran och varför förbjuda och inte hjälpa en när man är i nöd då?
När man har något som tynger en, något som man inte vågar berätta för att man tror att hon ska bli förbannad så blir man både chockad och lättad när man väl sagt det då hon reagerar på det sättet som man önskar att hon ska göra. Hon ställer upp till 10000%
Kan bara säga, Jag Älskar Min Mamma, vill absolut inte byta! :D
Och det bästa av allt, min mamma har humor som heter duga! haha, roligare kan vi inte ha det!!! :D
__________________________________________________________________

I fredags kom Ciccis pojkvän Martin hit, och igår bjöd vi hit Malin också så hade vi middag och sen spelade vi spel. Hade riktigt roligt faktiskt. Sen vid halv tolv tiden gick vi bort till en kille i skolan som fyllde år, han hade fest hemma.
Vi var där till två tiden sen höll jag på att somna, även Cicci så vi gick hem.

Idag har det inte hänt så mycket, jag gick hem till Jonas och Daniel vid fyra tiden och babblade en stund med dom.

Imorgon börjas det med att jobba inför klasskassan, vi ska bygga upp de jävla vasaloppstälten, och dom är fan inte små. Minst 50meter var.. usch, ska inte bli kul, särkskilt inte nu när det är så kaaaallllltt!!! -20 är det här! Usch!

Ahja, nu blir det TV !
Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca

haha lite stor ja, men den får duga när vi e hos mamma, dom har ju inget badkar ;P

<3

Het Sanne e på bilden btw ;D

2009-02-01 @ 18:34:53
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: wiky

hahaha visst är hon!! :)

2009-02-01 @ 20:49:28
Postat av: blixtmamsen

Men HERREGUD VILKEN BILD

2009-02-03 @ 11:58:33
Postat av: blixtmamsen

Men vet du vad ,,jag har världens bästa dotter, och henne vill jag aldrig byta ut, tack för dina ord och du vet att jag tänker på dig ofta. Älskar dig

2009-02-03 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0