Växjö

Ikväll ska jag till Malin, ska dit vid åtta tiden så ska vi ha myskväll och sen ska jag sova där då Malin ville att jag skulle följa med till Växjö imon och titta på hennes nya lägenhet, hjälpa till att fixa iordning, titta hur staden ser ut och hennes nya skola. Ska bli riktigt roligt tycker jag!
Massor med tid med Malin!

Pratade med Hanna innan idag med.. Jag har funderat nu ett par dagar på varför hon inte har hört av sig så vi kan träffas då hon åker till Australien i ett år om ca tre veckor.. Så sa hon att eftersom mitt vanliga mobilnummer inte funka och hon inte har det andra så har det varit lite svårt... doh!
Plus att varför har inte jag hört av mig själv? Jaaaa.... hm.. det kan man ju grubbla på?! Så långt tänkte jag haha. Dummer! Men nu ska vi i alla fall träffas antingen söndag eller måndag! Härligt!

Men shit pomm fritt nu måste jag kolla vad Nicole gör, låter som hon monterar ner mammas motionscykel i vardagsrummet.. :O

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0