Nej så var det ju ej

För de flesta som redan vet så är mitt telefonkort lite cp för tillfället så jag har fått ta ett sådant extranummer som brukar ligga i skrivbordslådan, så jag har ett annat nummer nu då ni inte kan få tag i mig på mitt vanliga.
Det ska inte vara så länge, men en månad eller så haha.
Så vill ni ha det numret jag har nu ifall ni har missat det så säg bara till så får ni det :)

Annars.. Jag, Emma och Andreas lekte lite igår.
Jag och Emma tog bussen ner till Laholm vid sex-tiden, gick till pizzerian då hon tog en pizza och jag en kycklingsallad, vi gick bort till lagan och satt där och åt.. inte så pjåkigt kan jag säga! :)


Sen hem till Andreas för att inse att vinet var ju hemma hos mig så vi körde hit och satt här fram till halv tio då vi körde in till stan, gick in på Mårtensson och satte oss med en cider/öl för att sen "råka" vara kvar då nattklubben började så vi betalade aldrig inträde.. Love it!
Men herregud sånt folk det var igår där.. he rre gud .. patetiskt nummer ett!
Vi skrattade och skämdes samtidigt så till slut fick Emma damp i benen och var tvungen att dansa så hon och jag flummade som fan på dansgolvet.. vad skada det när det ändå var fullt med folk som inte kunde dansa??

Kristoffer och Micke var här hemma vid tre tiden inatt, mysigt att äta frukost med fullsatt bord igen!
Nu är dom och väcker Linus och fyller släpet sen kommer dom hit för att hämta soffor och fixa min bärbara data lite :P
Sen antagligen ska jag och mamma ner mot Kristianstad idag fram till söndag/måndag?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0