Lördag med stort L

Wopido vilken kväll det var igår.
Blev helt rörig men ändå väldigt roligt. Stack in till stan med Emma, på förfest hemma hos Marcus och väl inne i stan mötte vi upp brorsan och hans två vänner.
Var på The Corner först för att sen jag och Emma skulle dra vidare till Mårtensson men icke, där var ju stängt.. såååå vad gör vi dåå???
Jooo, vi drog bort till Asian Palace för att ta lite fler billiga drinkar, vi tänkte inte sitta där så länge men blev att vi fastnade där ändå. Roliga puckar ändå! :)

Jag och Emma lämnade Marcus vid busshållplatsen för att sen gå för att käka lite där vi träffade på Marina och Caroline, hallao ja det va inte igår!! Mycket trevligt må jag säga!
Sen var det att bege sig hem igen!

Idag åkte jag och storebror in till stan för att dels hämta bilen, gå till systemet och även handla kräftor till mig som jag ska ha imon! Blev att vi gick till Espresso House för lite latte med, mumma!! (Beroendeframkallande på Wiky javisst!)



Så fort jag kom innanför dörren här hemma ringde Yasmine och frågade om jag hade lust att hämta Josse som satt fast på motorvägen pga motorstopp så blev att jag och Simona åkte för att plocka upp henne så nu är jag hemma igen och ska snart in i duschen för att göra mig iordning inför kvällen!
Partaj i stan vettni! WOHO och brorsan bjussar på inträdet, me like very much!

Men nu! Äta nyplockade plommon!!!
Ciao

Kommentarer
Postat av: mamsen

trevligt trevligt

2009-08-24 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0