Helgen som varit

Oh yes jag och mamma körde ner till Kristianstad så fort Kristoffer, Micke och Linus hade kommit iväg.
Vi började med att köra till Yllan mässcenter för att gå på kattutställning och jag har hittat den som jag tycker mest om, en bengal katt! Ser ut som en leopard, lättlärd, tycker om sällskap men inte att bli buren så det är great, vill gärna hjälpa till och har även lite "frihetsbus" i sig, som om den var en vild leopard haha. me like!



Efter det körde mamma mig till Micca vid fem-tiden.
Underbart att träffa henne igen, var ju sjukt längesen och Lion tyckte minsann det var roligt då han sa mitt namn minst en gång varje halv minut haha.
Vi käkade kebab-rulle, lekte en massa med Lion, jag hoppade studsmatta med honom och sen kom Filippa och en stund efter det fick grabben gå och lägga sig så vi kunde ta kvällen på mer vuxenallvar :)
Vid tio-tiden tror jag det var så tog vi bussen till stan för att hem till Filippas pappas lägenhet där vi mötte upp Selda och partaja vidare med mycket skratt och bra musik.
Men herregud varjag kände att min skånska har försvunnit när jag hörde de tre babbla.. :O Jag får knappt till mina R längre.. :S
Men roligt hade vi och sen drog vi vidare till T-baren då Micca fick ont i fötterna på vägen dit så vi bytade skor, Filippa var redlöst full men började fulla sig med vatten så hon kom tillbaka senare, Selda var nykter så hon frös en massa, Micca tyckte musiken sög och jag hade ont i mina sår så det blev väl inte kalas men jag är nöjd.
Jag och Micca sov i hennes lägenhet i stan för att sen på söndag morgon gå hemmåt hennes pärons ställe där Lion mötte oss med glädje.

Wiky, Micca, Filippa och Selda:



Efter frukost lekte vi lite till med Lion, eller snarare tittade på när han cyklade och tiggde godis från grannen haha.
Mamma kom senare då hon och jag körde hem till mormor och morfar där även kusin Jacob var. Mycket trevligt må jag säga! Vi beställde vitnamesisk mat som var riktigt god och vid tre tiden körde jag och mamma till Ängelholm för att träffa brorsan och hans tjej. Vi körde ner till havet och höll på att blåsa iväg så vi gick upp igen, köpte en glass och gick runt bland de fina små husen.
Vi körde hem vid sju tiden och gissa om jag var trött, jag bänkade mig i soffan och låg där tills jag gick och la mig..

Nu ska jag fixa frissan, klä mig lite mer anständigt och bege mig till Emma!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Micca & Lion

Oh vad fina bilder ^^ jag kidnappar dom lite (A)

Tack för helgen <3 Pussaa

2009-08-17 @ 15:43:53
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0