Gubbe i fönstret

Hämtade Nicole igår samma tid som jag hämtade mamma.
Vi körde hit, mamma satte in hönan i ungnen och jag började göra negerbollar under tiden Nicole sprang runt och "städa", välte ut sin leksakslåda samt jaga hunden.


Imorse vaknade jag över att hon var och ryckte i dörrhandtaget och sa nej, mommo nej..

Lillen fick ju inte upp handtaget så mamma kom och öppnade åt henne sen hoppade hon upp i sängen och kittlade mina fötter tills jag vaknade. Sen ställde hon sig i hallfönstret och tittade rakt på mannen som stod utanför som målade våra fönster, sa hej till honom och knackade på fönsterrutan.. Stackars man kan inte arbeta utan att ha ett barnansikte stirrande på sig..



Nu är hon dock väldigt gnällig men ska snart gå ut då hunden behöver göra sina behov.


Over 'n out for now


Kommentarer
Postat av: mamsen

inte för att vara petig men lillen är en HAN....o jag VET att NIcole är en flicka, så det ska heta lillan, annars e du duktig. kram

2009-08-19 @ 09:47:20
Postat av: Hanna

hoho vilken fin design du har fått.

har försökt att nå dig på din mobil när du mådde dåligt men det gick inte att komma fram så jag vill bums ha det tillfälliga numret och beställa en sista filmkväll eller, en och en... innan jag åker den 7 september!!

2009-08-19 @ 13:06:17
URL: http://schhhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0